50 de ani de LAMY
Pentru LAMY anul 2016 a fost unul plin de evenimente. Anul aniversar “50 years of LAMY design” a marcat atat o etapa importanta in istoria companiei, cat si inceputul unei noi ere. Folosind sloganul "“not just a pen”, LAMY si-a consolidat in mod impresionant dezvoltarea, asociindu-se conceptului de lifestyle la nivel global. Brandul reprezinta un design exceptional, o functionalitate perfecta, individualitatea si placerea scrisului de mana a iubitorilor in arta scrierii din intreaga lume.
2016 a venit cu o serie de produse inovatoare si inregistreaza inca o reusita, Lamy deschizandu-si primul magazin pilot in Heidelberg.
Cu acest magazin de prestigiu LAMY si-a intarit imaginea marcii la nivel global, confirmand angajamentul si apartenenta locala, precum si promisiunea privind marca si calitatea "Fabricat in Germania".
LAMY evidentiaza cei 50 de ani de istorie a designului intr-o expozitie: "thinking tools" in incinta Muzeului Angewandte Kunst (septembrie 2016 – februarie 2017).
La 1 octombrie 2016, compania a sarbatorit "50 de ani de design LAMY", cu aproximativ 400 de invitati la Castelul Heidelberg. A fost organizat un eveniment si o prezentare exceptionala pentru a evidentia progresul marcii intr-o noua era: o proiectie spectaculoasa pe fatada istorica a Castelului Heidelberg a stabilit legatura dintre scrierea traditionala si epoca digitala.
"LAMY este prezent. Un brand cu traditie."
Mai presus de toate, un brand cu viitor, mai viu si mai contemporan in era digitala decat oricand. Evenimentul a fost insotit de post-uri live in intreaga lume pe Facebook si Instagram spre entuziasmul fanilor LAMY.